Svettigt pass

Fick ju sovmorgon idag. Vaknade tjugo i åtta och körde upp sambon som skulle åka och jobba, gick upp strax efter han hade gått. Läste lite bloggar och vaknade till liv. Tog en powerwalk i 30 min vid halv nio, soligt och skönt! När jag kom hem åt jag frukost och låg i soffan och slappa. Småslumra en sväng.

Tog lite mellanmål och satte mig sen på cykeln och tog mig till gymmet. Spenderade 40 minuter på crosstrainer. 324 kcal förbrända och helt dyblöt av svett!! 26 pass av de 30 som skulle avverkas mellan 2 juni och 31 augusti. Kanske till och med blir klar den här veckan.

Nu är jag mätt som en flodhäst. Gjorde jättegoda hamburgare. Börjar jobba om drygt en timme. Ska föna håret och byta kläder sen är jag redo. Hoppas tempot från helgen håller i sig. Orkar inte med en stressig kväll. Värmen brukar ju ta ut sin rätt och göra alla lite trötta - inklusive personalen:)

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0