Sommar?

Tror ni den har kommit för att stanna? Man kan ju alltid hoppas. Men det var 7 grader kallt när jag cykla till jobbet i morse, mycket skönare nu när jag cykla hem från gymmet. Hoppas det håller i sig i helgen. Jag är ju ledig! Och på söndag blir det mysigt!

Jag tror mina ben behövde den där totalvilan igår. Åkte buss både till och från jobbet och ingen som helt träning på hela dagen. Vilken skillnad när jag cyklade idag. Mycket mer energi i låren! Det är kul när man märker skillnad. Sen får man väl lite energi och kraft av att solen lyser också. Jag blir inte stark av regn!

Idag jobbade jag 7-15. Tycker om det passet rätt bra, det är heldag men ändå slutar man rätt tidigt. Lagom långpass. Det värsta är ju 12-21, det är så jävla långt. Och så är man med under både lunch och middag och läggning. Men så farligt är det inte, beror på vad de är på för humör btw:)

idag blir det fiskburgare till middag. Hittade det i en frysdisk när jag handlade i måndags. Tänkte att vi skulle testa det. Nu har jag tjuvstartat och ätit det två dagar i rad, och det var helt ok. Dock lite som vanliga panerade fiskbitar, men med mer fisk.

Ny lägsta vikt idag igen förresten. Det känns verkligen som platån är lämnad och kurvan pekar utför! Härligt härligt! Vägdag i morgon, få se hur mycket som återstår till 10 tappade kilon! Just nu, eller i morse när jag vägde mig, var det 1,2 kg kvar. Det kan jag ju omöjligt ha gått ner till i morrn. Men all minskning är välkommen!

Nu ska jag diska. Jippie. Not!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh, heja heja!! Snart har du fixat 10 kg =) Du är superduktig!!



När jag är tillbaka från stugan måste vi ta ett träningspass =)

2008-07-17 @ 20:49:21
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Ja, jag hoppas det blir snart. Jobbar dag mån-ons nästa vecka (slutar 15 eller 16) så jag kan ta vilket pass som helst. Hör av dig! :)

2008-07-17 @ 21:39:23
URL: http://jojons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0