Soligt

Jag njuter. Det är så här sommaren ska vara. Varm och solig. Ska snart ta med mig jordgubbarna jag köpte igår och lägga mig ute och läsa. Igår blev det bara 30 min på crosstrainern och 234 kcal förbrukade, men bättre det än ingenting. De hade tagit bort speglarna på väggen i gymmet. På måndag ska de börja riva. Ska bli häftigt att se hur det blir när det är färdigt. Blev ingen bokning av massage. Känns fortfarande lite som att jag inte har råd. Kanske får ta det när jag fått nästa lön, vi får se. Måste även boka klipptid. Har ju inte klippt mig sen 1 april, så det är nog dags nu:)

Har inte bestämt mig om jag ska åka in och träna idag. Tidsmässigt är det bättre idag för jag börjar 16, i morgon börjar jag 15 och på fredag 12.15. Så på fredag blir det inget på gymmet iaf, kanske tar mig ut på förmiddagen och promenerar eller kanske springer lite vi får se. Nästa vecka ska jag fösröka ta nåt pass, det var så länge sen sist nu. Dock jobbar jag kväll måndag och tisdag men är ledig onsdag och torsdag. Sen är det bara helgen kvar med jobb innan en ledig vecka - wohoo!!

Nu ska jag ta min bok och mina jordgubbar och lägga mig i solen! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0