Smoothiepremiär

Idag hämtade jag min kära mixer. Familjen OBH Nordica Chilli är utökad. Supernöjd. Gjorde en smoothie på en gång. Hade bara i en banan, lite apelsinjuice och mango. Smakade mest banan, men den var god. Skulle vilja ha i lite jordgubbar för att få den riktigt somrig:)

Det blev WiiFit och jag idag. Den lockade mer än pump/spinning. Men i veckan ska det bli pass på gymmet. Längtar redan. Skönt med dag-vecka. Det tär lite att jobba kväll när man är ensam på en avd. Sen fick jag dela medicin på en annan avd samt springa på den tredje och ta blodsocker... Ett jävla rantande. Men det gick bra, fast jag var ju som sagt helt slut och hade huvudvärk så jag är väl mer än välförtjänt av lite ledighet.

Patrik befinner sig i Bollnäs nu och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag har varit sugen på att kolla på film ända sen förra helgen, men jag vet inte vad jag vill se. Nåt lättsamt, som jag sett innan och inte behöver lägga så mycket energi på. Men ingen film i hyllan lockar speciellt. Få se om det slutar med att jag lägger mig och läser i stället.

Vek för suget idag. Det var exakt en månad sen jag tröck i mig massa cashewnötter, idag åkte det ner ett gäng till. De var gott, men inte så gott som jag hoppats. De var lite mjuka, undra om det har med värmen att göra? Att det var så varmt i affären. För jag vill inte tro att de är gamla. Är att på ICA gammalt och ompacketerat?

Jag måste duscha förresten. Det lät skönt. man blir ju faktiskt svettig att att spela TV-spel, hehe. Sen ska jag kasta mig i soffan och slöa. Det får jag, för jag är ledig!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0