Slö torsdag

Typ. Hade inga bananer till min gröt i morse så jag knatade till affären innan frukost och inhandlade lite frukt och grönt. Mitt favvobröd var även på extrapris så det fick bli ett paket sånt också. Samt att det fanns köttfärspaket som var nedsatta 30% pga kort datum. Och mjölk förstås. Blev lite mer än mina bananer som var målet med utflykten.


Favvobrödet!!


Efter frukost började min slöa torsdag. Kan väl inte påstå att jag åstadkommit något speciellt idag. Dammsög av mattan i hallen för att lurvkatten tappar tussar när de busar, drog av badrumsgolvet på en gång då det alltid kommer ut lite kattsand när de går på toa. Slötitta på tv, legat i "solen" och läst och setat vid datorn och läst bloggar. Det är väl hur min torsdags sett ut.

Kom nyss hem från ett BodyStep-pass. Gick riktigt bra tycker jag. Inte lika svettig som i måndags. Då måste ventilationen varit av för det droppade från tofsen... Idag var det vanlig mängd svett.

I morgon blir det jobb mellan 07 och 15. Hoppas innerligt att vi är tillräckligt med personal, orkar inte med en upprepning av igår. Glömde kolla vilka det var som skulle jobba i morgon. Få se vart jag hamnar nånstans. Har ju de senaste veckorna varit på samma sida så det vore skönt att fortsätta där då man vant in sig :)

Nu ska jag laga lite mat och ta en dusch. Blir tidig kväll ikväll, vill inte vara trött i morgon!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha, det blir jämt så när man ska handla :P Av någon konstig anledning.. Härligt att träningen gick bra! =) Håller tummarna att allt går bra med jobbet imorgon.

2008-07-10 @ 21:34:09
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0