Sällskap

Igår kom äntligen Patrik hem. Hämtade honom vid tåget typ halv elva. Kände mig lite seg efter min långa jobbdag, men man fick ny energi när man fick pussas och kramas:)

Fick låna bilen nu på förmiddagen också så jag skjutsade ner Patrik till jobbet och åkte och handla. Så, nu är kylen fylld igen. Köpte lite frysta jordgubbar så jag kan göra mig en god smoothie sen. Tänkte jag skulle åka och träna vid 12 idag. Då är det Step/Bål. Har förresten hamnat på en ny lägsta vikt idag. Det är svårt att hålla sig ifrån vågen, man blir ju så nyfiken. "Officiell" vägdag är ju fredag, men jag väger mig lite då och då nu. Totalt har jag nu gått ner 8,6 kg. Fatta! Det är snart 10 kg. Känns inte som att jag tappat så mycket. Hoppas det fortsätter så här nu. Att platån är lämnad. Vore underbart!!

Nu ska jag gå och ta mig ett mellanmål. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0