Natt

Fick vara på min vana grupp ikväll. Det kändes skönt och lugnt. Fick springa upp och ta blodsocker tre ggr på en annan boende. Få se var jag hamnar i morgon. Hoppas på samma som idag.

Snart ska jag hoppa i säng och sova. Synd bara att det är så jävla varmt. Ska gå och öppna fönstret en stund i sovrummet så det går att lägga sig i sängen. Läste ut min bok när jag solade idag, få se om jag startar på en ny ikväll eller om jag är trött nog. Brände mig en aning på baksidan idag när jag solade. Har ju mest legat på rygg så jag tänkte jämna ut det lite idag. Var inte lika van att ligga och sola baksidan så jag blev lite röd.

I morgon ska jag träna, så det så!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0