Morgonintervall

Eftersom jag jobbar kväll den här veckan och inte kan ta några pass på gymmet bestämde jag mig för att spring/jogga lite under min morgonpromenad. Gick de två första låtarna, sen jogga jag varannan. Rundan tog 36:36 min, pulsklockan (om jag försår den rätt) fick fram en medelpuls på 137 bpm, vilket då verkade motsvara 70% av max. Dock kommer jag inte ihåg om jag ställt in min maxpuls eller om det är nån automatisk som följer med klockan... Anyway, jag har iaf lärt hittat medelpulsen. Det var lite kul.

Dagen fortsätter nu med frukost, sen ska jag sätta mig i solen igen hade jag tänkt. Ska försöka pimpla vatten idag. Igår var jag lite dålig på det. Kände av det på jobbet på kvällen, men det gick bra ändå. Måste passa på att skryta lite förresten. Igår när jag cyklade hem från jobbet så kom en kille ut framför mig från en villaområde. Tänkte väl inte mer på det, men när han inte cyklade ifrån mig (han såg rätt vältränad ut så det trodde jag att han skulle göra) så tänkte jag "Om jag cyklar om honom måste jag ju stå på så han inte cyklar om mig igen sen, det vore pinsamt, hehe). Men så kom jag upp jämsides och sen tröck jag bara på. Det roliga är att jag cyklade om honom i en jättebrant backe i Odensala!! Till min fördel var dock att verkade ha ganska dåliga växlar som hackade. Men ändå, jag drog om honom och cyklade ifrån honom. Sittandes! Hihi, jag har starka ben.

Jag vet inte om jag "utvärderat" proteinpulvret som jag skrev att jag köpt. Riktigt gott var det. Och ja, det smakade skumbanan. Den här gången blev det ju rätt smak. Ett pulver som smakar skumbanan fast jordgubb funkade inte riktigt. Då vet jag det.

Nu blir det frukost! Sola lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0