Lugn kväll

Om kvällen igår var lugn så existerade inte denna kväll. Kunde inte ha blivit mer lugnt. Måste bero på värmen. En boende var helt utslagen på sängen hela kvällen, kan ha varit dags för ett "sovdygn" som denne kan få ibland, men tror värmen hade nåt med i spelet.

Blev mycket sittande och inte göra nånting som ibland kan vara skönt och ibland frustrerande. En dag som denna med hetta och allt är det ganska skönt. Men är ju dyblöt utan att behöva göra många knop. Men annars vill jag nog ha lite och göra mest hela tiden. Tiden går lite fortare då också.

I morgon blir det 7-16. Rätt lång dag. Hoppas på finväder när jag är färdig. Jag tänkte försöka få med sambon och bada. Har ju inte gjort det än i år - pinsamt! Måste ju ske snart tycker jag!

Nu ska vi fika lite grann. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0