Ledig dag

Känns helt klart välbehövligt. Igår fick jag vara på en grupp jag inte är van vid. Men det gick bra ändå. Känns bara som att allt tar längre tid. Även om jag inte hade stressigt eller mycket att göra på samma gång kände jag den där stressen av at inte vara helt säker, att hela tiden måste tänka på allt så jag inte skulle glömma nåt. Det tar nästan mer på krafterna än att ha mycket att göra på en van grupp. Inte blev det bättre av att vädret var hemskt och regnigt och åskigt. Huvudvärken kom ju som ett brev på posten. Var gränsfall på migrän när jag kom hem. I med två Treo och vänta ett tag. När tabletterna börjat kicka in blir jag nästan hög på all koffein som är i tabletterna. Vi låg i sängen och jag prata och prata och prata. Inte ens att han killa mig på ryggen fick mig att hålla snattran. Han frågade ju vart vi skulle åka nästa sommar, då kom jag igång med mitt Grekland-snack. Det är ju så himla god mat där. Sen är det ju så fint och varmt och soligt.

Idag fyller pappa 59 år! Grattis favvo-pappa! Insåg nu att det var 9 år sen vi var till Kreta. Det är alltså på tiden att åka till Grekland igen:) Mor och Far är på Gotland nu, hoppas de får en fin kväll idag då när det ska firas födelsedag och allt.

Ska hämta Patrik på jobbet vid tolv. Han måste till polisstationen och fixa pass till han ska åka till USA. Sen får vi se vad dagen ger. Tänkte att jag skulle gå på ett Bål-pass i kväll. Fick inte sån träningsvärk av Step/Bål-passet igår. Känner mest av lite i ryggen, men vill ha ont i magen!! Får ta i som fan ikväll då:)

Nu ska jag ta lite nötter och ett äpple! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0