Ledig dag?

Nej, det blev ju inte det. Skall iväg och jobba 15-21. Det enda som lockar med det är lönen jag får i augusti. En hel kvällsvecka, två helger med två delade turer samt ett par kvällar nästa vecka. Tror det kommer bli rätt ok lön då. Plus att man får utbetalning från CSN. Fast den är ju mindre rolig då man vet att man ska betala tillbaka det mesta av det man får...

Har legat ute i solen en sväng. Var jättetrött i morse med tvingade upp mig vid 9. I maj/början av juni var jag nästan morgonpigg och kom upp vid 8, ibland innan, nästan alla dagar. Nu är jag dödstrött och måste tvinga upp mig vid nio för att inte sova för länge. Kan ha att göra med att jag jobbar, tar mer på krafterna än att sitta hemma och läsa i böcker? :)

Ska ut i solen en sväng till innan jag ska laga mig lite lunch. Åt en rejäl frukost mellan tio och elva så allt blir lite förskjutet gällande mattider. Få se om Patriks kompisar kommit hit när jag kommer hem ikväll. Allt verkade så löst bestämt när jag frågade honom igår så vi får se. På söndag skulle vi köra lite på BodaBorg iaf, det ska bli kul!

Nej, nu ska jag lapa sol medan jag kan! Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0