Kort jobbdag

Igår kväll blev det ju jättefint väder. Hoppades på att det skulle hålla i sig idag då jag slutade halv två. Men icke. Nån måste ha dödat en spindel igår för idag har det regnat. Gick smärtfritt på jobbet. Flöt på bra. I morgon blir det delad tur, inte lika lockande men klirr i kassan. 10 h på en söndag - money!

Mor och Far åkte till Gotland i natt. Fick mms när de kommit fram. Där var det minsann sol. Hoppas det håller i sig under tiden de är där så de kan vara ute mycket. Skulle också vilja åka på semester. Men det blir väl nästa år då kanske. Första betalda semestern blir väl året efter det. Det är låångt dit :)

Ikväll blir det nog lax till middag. Kändes som det var länge sen jag laga middag. Blir lite slö när jag är ensam. Men idag ska det blir ordning. Ska kolla om det finns tvättid ikväll annars får jag ta det på måndag när jag är ledig.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0