Hemma på timmar

Ska snart sätta mig på cykeln och bege mig till jobbet igen. Sist kändes det inte lika jobbigt som idag. Tror det beror på att jag inte är på en grupp jag är van. Började på samma som i gårkväll och lär bli där ikväll med. Hoppas det är lika lugnt som det var i går kväll. Ett plus är iaf att jag går hem kl 20 isf 21. Den timmen gör mycket på en lördagkväll. Man gör så himla mycket den timmen också så det är skönt att åka hem så man hinner varva ner och umgås lite med sambon. Igår var det nästan så att man kom hem, bytte kläder och sen kasta man sig i säng... inte så kul. Börjar ju sju i morrn bitti också så då hinner vi göra nåt tillsammans innan jag vill lägga mig.

Hade helst velat åka och bada idag. Helt underbart väder. Hoppas på finväder nästa helg då jag är ledig. Kan det hålla i sig?

Nu ska jag till jobbet. Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0