Helvetesonsdag

Fy fan vilken hemsk dag. Var själv på en avdelning fram till tio. Två duschar, två som larmar, fixa frukost, se till att alla kommer upp, anhörig som sover över, mediciner som ska delas. Idag var det hemskt. Fick ge en frukost på sängen, ena duschen blev inte av förrän efter tre, allt kändes galet idag. Men man är ju bara människa och hinner man inte så hinner man inte. Hann inte med städ hos någon av de som duschat idag. Hoppas det har överseende och tid med det i morgon.



Efter jobbet åkte jag till gymmet för ett pilates-pass med Hanna. Vilket underbart pass. Mycket fokus på andningen vilket jag behövde efter en sån här stressig dag. Mådde jättebra efteråt, förutom att jag kände av lite huvudvärk. Men jag hade inte druckit nåt på hela dagen, så jag får väl skylla mig själv... Nu är jag mätt och belåten och känner lugn då jag är ledig i morgon... Sköööööööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0