God morgon.

Har nyss ätit frukost. Snart ska jag klä på mig regnkläderna och sätta mig på cykeln och dra till jobbet. Vad omotiverad man blir när det regnar. Hade iofs inte varit så kul att åka till jobbet om det var strålande sol och varm, då vill man ju hellre spendera dagen ute.

Idag gåt jag på timmar och ska ta mig hem igen efter tolv, för att sen återvända till 16 igen. Det är ok med delad tur när jag är ensam hemma. Men sist var ju Patrik hemma, då vill man ju vara mer med honom. I morgon kväll får jag äntligen träffa honom igen! Jobbar dock kväll så vi ses inte förrän vid kanske halv tio - kvart i tio.

I morgon blir det Step/Bål vid 12 tror jag. Hade vilodag i fredags. Igår körde jag lite WiiFit. Försökte få till lite armhävningar, men inte är jag stark heller. Så mer av det :) Sen var det en på jobbet som klagade över träningsvärk för hon hade kört med en sån här maskin när man står på knä och rullar fram, vet inte vad de kallas. Jag kom ju på att jag har en sån, som heter AA Slide. Då var jag ju tvungen att köra lite med den igår. Känns lite i rygg och skuldror.

Nej, nu ska jag borsta tänderna och cykla till jobbet. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0