God förmiddag

Känner mig lite trött idag. Funderar ändå på att dra in till gymmet och köra lite kondition. Kanske till och med ställer mig på löpbandet. Tänkte kolla lite hur mycket jag orkar. Ute i det fria är det lite svårare att ha kolla på distans och sånt, samt att det är mycket varmare.

Ikväll blir det jobb , 15-21.15. Känner mig inte taggad. Hoppas jag inte är ensam på bygget med delegering på P-glucos. Isf om jag har "oturen" att vara på gruppen där det ska tas, då är det ok. Men jag vill inte vara där. Jag vet inte varför jag inte trivs där. Vi får se hur det blir.

Idag hade jag behövt sova ut lite mer tror jag. Hon var nog närmare 01 innan jag somnade. Gick upp kvart över nio men kände att jag egentligen behövt sova mer, känns så fortfarande. Menjag har så svårt för att låte mig själv ligga länge nu för tiden. Sen jag starta upp "mitt nya liv" i februari vill jag äta så regelbundet som möjligt. Vilket betyder att jag inte vill äta frukost alltför sent. Tycker nästan halv tio är lite sent, men man måste ju få sova också:)

Nu ska jag ta ett litet mellanmål innan jag byter om och sätter mig på cykel. Tänkte vara där när de öppnar 11.30. Eftersom jag börjar jobba tre vill jag hinna hem och duscha och sånt utan att behöva känna mig allt för stressad::)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0