Endast ett pass

Det belv inget dubbelpass idag. Dock en lång powerwalk och ett BodyBalance-pass. Hade glömt hur jobbigt passet var. Högt tempo och jobbiga övningar. Kändes att man inte gått på BB på länge. Stel i höfterna och inte så smidig som jag mindes mig vara. Men ruskigt skönt ändå. Måste se till att komma iväg på det fler gånger nu!

Blev inringd till i morgon kväll. Två lediga dagar försvann och blev bara en. Bara jag få vara på min vana grupp så är jag nöjd. Vill inte ha en till onsdag med kaos och ineffektivitet :)

Låg ute i solen idag. Valde att ta baksidan för en gång skull. Blev tydligen en aning röd, en kommentar från Patrik. Men inte så det känns och gör ont. Nice. Lite därför det inte blev ett dubbelpass, jag låg så skönt i solen. Man måste ju passa på nu när den skiner och det är varmt. Den kan ju försvinna lika snabbt som den kom. Hoppas på finväder i morgon, som de har lovat, så man hinner ligga i solen en sväng innan man ska på jobbet.

Nu tror jag att jag ska lägga mig att läsa. Är lite småtrött. Sov gott. God natt!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Är hemma igen =) Vi kanske hinner med ett pass till veckan? Har lite annat att fixa, men vi kan ju se om det går.. Om inte du jobbar?

2008-07-25 @ 11:00:18
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag jobbar 07-16 på måndag, ledig tisdag, sen jobbar jag kväll ons-fre. Passar tisdag bra kanske?

2008-07-25 @ 11:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0