Bra fredag

Nöjd med dagen. Gick bra på jobbet, märks så väl när man är personal så det räcker. Var lite trött dock. Min plan igår var ju att gå och lägga mig vid 21 för att läs och blir trött tidigt. Men jag låg fan och läste i två timmar. Blev aldrig trött och boken var bra! Detta resulterade i att när jag gett rapport till den som skulle jobba kvällen så hamnade jag i någon form av koma. Satt i fika rummet med de andra som tog fika och pratade. Tappade all ork och pallade inte ens att ta mig i kragen och resa på mig och cykla hem. När jag setat där en timme och all personal hade fikat i omgångar orkade jag resa på mig. Helt fantastiskt att man kan bli så trött.

När jag kom hem tog jag lite mellanmål -favvobröd och ett glas juice. SAtt ute i solen och läste. Hur skönt som helst. Soligt och varmt. Sen blev jag lite trött, la i från mig boken och hasade ner lite, blundade och bara njöt. I morgon slutar jag 13.30 och hoppas innerligt på soligt väder.

Idag blev det vilodag, förutom cykelturen till och från jobbet. Skönt att ta det lugnt. I morgon blir det nog lite leka med WiiFit! Slå lite rekord:P Snart kommer Patrik hem, saknar honom. Konstigt att vara ifrån honom så länge. Dock lite skönt att ha hela sängen för sig själv. Speciellt när det är rätt varmt på nätterna. Han är ju ett element.

Nu ska jag hoppa i säng, gör ett nytt försök med min "briljanta" plan. God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0