Årets första dopp!

Efter den lugnaste helgen någonsin på jobbet så for jag hem. Vi hade pratat om att bada men visste inte säkert om det skulle bli av. Men vi bestämde oss för att åka och leta rätt på ett ställe att bada, närmast låg Lillsjön. Lite svårt att hitta dit när man aldrig varit där, men till slut kom vi fram till en badplats. Hur skönt i vattnet som helst. Synd att klockan var så mycket och jag var hungrig. Vi bada en stund, sen åkte vi till affären och handlade lite. Blev lite smörgåsar. Så här i värmen orkar man inte ge sig på att laga nåt avancerat och varmt.

I morgon ska jag jobba kväll. Fick byta då en ringde och sjukanmälde sig. Skulle ha jobbat dag men fick byta till kvällen. Helt ok med sovmorgon och sen ledig dag efter det. Ska bara jobba mellan 16 och 21, så det går fort. Hoppas det fortsätter som det varit under helgen - lugnt och fridfullt.

Måste ta tag i hemmet nu också, har varit alldeles för slött på senaste tiden. Måste städa, och nu måste jag tvätta igen. Fan att det går så fort att använda upp kläderna. Borde förresten rensa ur lite, det är så mycket som jag inte ens använder. Vore kul med en helt ny garderob:P

Nu har jag bara två veckor kvar innan en ledig vecka. Då ska syster med familj komma upp. Trodde först vi planerade för att båda systrarna skulle komma och vi skulle ha vår "födelsedagsgrej" (vi köper ju inte födelsedagspresenter utan hittar på nåt istället). Jag tänkte då att det skulle vara kul att de kom när Patrik var i USA så kunde vi ha en "systervecka", men så fatta jag fel. Nu kommer en syster med sin familj. Men det blir ju bra det med trots att Patrik inte är här.

Nu tror jag att jag ska hoppa i säng. Vill inte sova bort hela dagen trots att jag har sovmorgon. Träna i morgon? Det var ju ett tag sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0