Älskade morgonpromenad

Nu äntligen kom jag iväg på en morgonpromenad. Gick upp strax före ått då Patrik just gått till jobbet. såg hur solen sken och bara längtade ut. Tog på mig kläder och gick min vanliga runda.. Hur skönt som helst! Extra gott med gröten efteråt. Nu har jag bläddrat igenom bloggarna jag läser, snart ska jag byta om och sätta mig i solen. Passa på nu, man vet aldrig när den kommer fram nästa gång:)

Igår jobbade jag kväll, 15-21.15. Gick bra. Inte lika i fas som i lördags för nu hade jag två avdelningar att dela medicin på. Men det gick bra ändå, vi hjälptes åt. Jobbar kväll ikväll med, hoppas jag får vara på samma grupp. Börjar bli riktigt van där så vore skönt att få fortsätta där.

Funderar på att åka in och köra Pump vid 12. Det som blir krångligt är allt jag ska släpa med mig. Då måste jag duscha där, ha med mig middag och sånt, för jag åker nog direkt till jobbet efter det. Vi får se hur det blir. I morgonbitti ska de ha morgonpromenad från Fristilen med "härliga överraskningar". Man blir ju onekligen nyfiken på vad det kan vara. Men de börjar 07.00 från gymmet. Vilket innebär att jag måste åka vid typ halv 7 hemifrån. Det tar emot lite när man har sovmorgon:) Men efteråt kan jag ju faktiskt åka hem och sova lite till, om det skulle vara så. Jag börjar ju inte jobba förrän 15.

Nu ska jag parkera i solen! Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh, jag skulle vilja vara med på morgonpromenaden imorgon! Synd att jag jobbar.. Ha en skön dag i solen =)

2008-07-02 @ 10:58:53
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0