20+20

Det blev 20 min på löpband och 20 min på crosstrainer. Eller det kanske blv 17-18 min på löpbandet för jag råka komma åt "nödbromsen" när det var ett par minuter kvar. Dock är jag stolt över de minutrarna jag klarade. Ställde in på 9,5 km/h och höll det hela tiden. Jag är ingen löpmänniska, men har verkligen förbättrat min kondis. Skall fortsätta utveckla den nu när jag kände att det gick så bra. Har en liten dröm som finns i mitt bakhuvud. Det är att delta i Läderloppet, gärna nästa år. Men ska jag göra det måste jag orka springa lite längre än 20 min på ett löpband. Men det är ju nästan ett helt år kvar så det ska nog gå att fixa. Sen måste jag flörta med mig en medtävlande också.

Nu ska jag hoppa in i duschen och be till nån högre makt att jag inte blir förkyld. Tror jag har känningar av det eller om det är att jag tror det för jag är rädd att bli sjuk? Hur som helst så ska jag be för att inte bli sjuk, nån kanske hör mig? :) Hehe... Sen blir det lite lunch för att sen bege mig till jobbet. Måste ha med mig nåt dit också. Har ju faktiskt en middagsrast på det här passet. Få se vad det blir.

Nu duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0