Torsdag

Vaknade med lite ont i halsen. Det var inte motiverande. så det fick bli en vilodag till idag. Hoppas det är över till i morgon för då tänkte jag faktiskt gå på BodyPump. Bygga lite muskler:)

Åkte hem efter föreläsningen, käkade lunch och sen latade jag mig bara. Kollade på tv, satt vid datorn, läste bloggar och lyssnade på musik. Sedan lagade jag fick i ugn med potatismos. Det var gott.

Svärmor ringde och frågade om jag kunde följa henne till Ängelholm nästa vecka. Klart man ställer upp. Blir lite att göra i helgen dock, då vi blir borta tis-ons. Mella och jag ska ha seminare på torsdagen. Så jag tänkte bli klar med det i helgen så vi kan gå igenom det på måndag och så får vi träna själva under tis och ons. Men det går nog bra. Måste prata med Mella om det också, så hon vet det :P Vore en bra idé.

Nu ska jag kolla på So you think you can dance!

Ha det!

...har dansabstinens...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vet du att jag är faktiskt ledig nästa fredag, så det passar jättebra =)Jättekul! =D

2008-04-11 @ 10:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0