Solat i molnigt väder

Idag for jag till solariumet i vetig tid iaf, nu var det öppet. Så jag låg och njöt i 12 min, det var den rekommenderade tiden för min hudtyp och osolade kropp. Det var skönt och det syns väl lite, lite på bröstet och vid troskanten. Men det krävs nog ett par gånger till för att man inte ska upplevas som blek.

Sen for jag in till stan för att träna. Blev ett BodyStep-pass som var 45 min. Skönt med ett litet kortare pass. Måste nog lägga in en vilodag snart för jag är lite trött i benen. VI får se hur det känns i morgon, jag vill ju så gärna gå på Muskel-passet. Annars har jag tänkt avsätta denna helg för vila. Iaf lördag och söndag. Allt beror på hur man känner sig i kroppen.

Efter passet och dusch gick jag upp på skolan för att kolla om några av de två kursböckerna som ska användas till seminariet i morgon fanns som timlån (man får låna boken ett dygn, ska vara inlämnat kl 10.00 dagen efter). Båda fanns! Lycka! Så jag lånade dem, och nu måste jag komma ihåg att lämna tillbaka dem. Sist jag låna timlån glömde jag bort det och fick 100:- i böter. Denna gång blir det ju 200, så nu gäller det att minnet fungerar!

Jahapp, ska äta nåt nu. Tror det får bli omelett, går fort och är gott... Ska se om det finns nåt hemma som jag har missat.

Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, nu får du ta och vila lite! Det är inte bra att träna för mycker =)

2008-04-08 @ 18:51:44
Postat av: Johanna

Nej, jag vet. Men det känns dumt att "slösa" bort en dag när man känner sig pigg i kroppen. Det är efteråt man känner sig så sleten. Aja, det blir vila i helgen iaf! Hoppas allt är bra med dig!

2008-04-08 @ 19:16:42
Postat av: Emelie

Ja, men du får inte slita ut din kropp. Den ska hålla några år till =)
Jo, tack det är bra med mig =) Hoppas att det är det med dig också!

2008-04-09 @ 08:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0