Sol?

Var fan är våren? Det är mitten av april (typ) och jag är van med snöfria gator. Här är det snö och slask  och usch. Tror jag ska iväg och sola bra för att få känna värme! Blev ingen träning idag. Jag funderade på att fara till gymemt och köra på crosstrainern men kom aldrig upp ur soffan och i kläderna. Det var nog min kropp som sa att jag ska lugna ner mig lite, trots att jag haft två vilodagar den här veckan redan. Men en promenad blir det nog eftersom jag tänkte att jag skulle sola.

Igår köpte Patrik Mario Kart Wii

Det var riktigt kul. Men det är så mycket items som man skickar på varann så det är fan inge skills om man vinner. Det är typ vad man fått för items att skicka på de andra och vad man får på sig själv. Men det är kul ändå! Fick en ratt med till spelet också, ska väl prova och köra med den sen få se hur det går.

Tror det får bli nåt litet mellanmål nu, eller om jag skippar det och tar lunchen på en gång? Hmm, ska känna efter hur hungrig jag är.
 
Sen ska jag sätta igång med hälso- och sjukvårdsrätten så den blir klar i helgen. Jag ställde ju till det för Mella och mig nu när jag ska med till Ängelholm. Men som tur så löste vi det så vi kan sitta på måndag och fixa ihop det. Sen får vi träna på fallen individuellt under tisdag och onsdag. har man nåt att göra på flyget iaf. Vilken hektisk vecka jag har nästa vecka. Ska fara fram och tillbaka över hela Sverige, hinna träffa tre vänner när jag far hem till mamma och pappa, ska på dop och sen treårskalas. Så mycket brukar jag inte hinna med på ett halvår... galet. Men oj så roligt! Längtar!!

Nu, mellis! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0