Sliten

Jag känner mig precis som jag trodde efter gårdagens hårdträning. Slut överallt i kroppen, inte bara i benen. Det känns till och med i huvudet. Så idag blir det vilodag med stor V. Ska snart kolla på film och mår inte dåligt av om jag somnar. Mer än välkommet.

Jag har lite beslutsångest över när jag ska åka. Jag skulle lika gärna kunna åka idag eftersom jag är ledig, men jag vill ju umgås lite med sambon också. Så det kanske blir i morgon eller på torsdag. Det är nog inte så många som reser de dagarna due to Valborg. Känner inte mig ett dugg sugen på att hitta på nåt speciellt på Valborg. Blir jag kvar här kanske vi bara lagar god mat och myser. Det jag känner att jag saknar är vårsångerna vi sjöng på kören i gymnasiet. Det var så himla kul på kören. Det längtar jag tillbaka till så jag kan gå av!!

Nu ska jag kolla på en film. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0