Shopping!

Det gick faktiskt riktigt bra på seminariet idag trots att jag en stund igår kände mig helt ostrukturerad och inte tyckte att vi hade nån speciell ordning på upplägget, men det löste sig. Vi fick till och med preliminärt betyg C (skalan sträcker sig från A-F där F är underkänt och sen från E och uppåt är det olika grader av godkänt, C är rätt ok då). Sen drog vi på stan jag och Mellert, gick på HM, klassisk studentaffär tror jag. Billig och har det mesta. Jag köpte en handväska.


Rätt stor och rätt grön:) Kändes otroligt bra eftersom jag inte köpt en väska på hur länge som helst. Är stolt över hur länge jag har klarat mig.

Sen gick vi hem till Mella och åt och när hon skulle fara hemöver så gick jag till HM igen och köpte en halsduk att matcha med väskan. Så här snygg blev jag:

Emelie, det blev vilodag idag. Nu är jag duktig! Kanske ska iväg och sola i stället. Det snöar ju som fan här... nån form av vår/sommarkänsla måste man få ha!

Vad händer i kväll då? Patrik ska ha hit nån kompis så det blir väl en massa tangenttryckningar när de ska spela StepMania. Annars ska vi kolla på Beauty and the geek senare. Hehe...

Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad bra!
här snöar det också, usch det är inte alls kul

2008-04-09 @ 17:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0