Pump

Idag var det helt otroligt en heldag på skolan. Dock började vi nio så lite sovmorgon blev det. Rätt soft dag med föreläsning och kris och konflikter. Tänkte att jag skulle prata om konflikter och konflikthantering på mitt individuella seminarie.

Efter skolan blev det Pump på gymmet. Oj, vad jag inte har styrketränat på läääänge. Svag som en sticka. Men det får det bli ändring på. Tog pump idag mest för att jag inte ville köra spinning då jag anade en början på förkylning igår. Tänkte att det var bäst att hålla pulsen nere.

Nu har jag ätit middag. Blev rester från igår. Mums. Hade köpt en avocado så det blev lite "fest" :) Snart är det Så ska det låta. Sweet!

Nästa helg kommer bli perfekt! Bra att ta ut segern i förskott :P Men jag hinner träffa hela tre kompisar och gå på dop och födelsedagskalas på en och samma helg! Det är inte likt mig! Emelie på fredag förmiddag, sen Mix under resten av dagen.  På lördag är det dop så då hänger jag med familjen. På söndag tänkte jag avverka Lisa innan Claras födelsedagskalas på eftermiddagen! Totally nice! Längtar som en trollunge!

Nu ska jag svulla cashewnötter! Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0