Nytränad

Har nyss kommit hem från ett pass Body Step. Cyklade dit och hem. Kände inte riktigt att jag kunde ta i och nu känns det som att det är lite huvudvärk på väg, trots att jag druckit som ett as. Och middag åt jag innan jag for och träna, så det känns som att det inte ska fattas nåt. Well well, vi får se hur det går.

Ska duscha snart hade jag tänkt. Ska bara torka lite så jag inte eftersvettas.

Patrik sitter och spelar Rock Band som han fick hem idag. Det är som SingStar och GuitarHero tillsammans, plus att man spelar trummor. Är nog riktigt roligt!

Imorgon Heby, nu duschen!

Ha en trevlig valborg!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Härligt med träning

2008-04-30 @ 20:44:12
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0