Mysig dag...

Trots jävlilgt trist väder - mulet - har jag haft en rätt mysig dag. Först sovjag lite längre då jag insåg att jag skulle hinna med en senare buss för att vi började halv nio, sen en föreläsning som inte var allt för jobbig. Det är bara det att jag blir så trött när jag få sitta still. Sen åkte jag hem på en gång, gjorde omelett och blev mätt. Sen så slumrade jag en stund i soffan. Det var nice. Upp och iväg till stan. Köpte nya träningskläder idag:


De här byxorna, 199:- Stadium och ett rosa linne som var på rea (hittade inte på deras hemsida)

Patrik och jag har börjat kolla på en ny säsong av Beauty and the Geek, av nån anledning tycker jag att det är så jävla kul att titta på. Lite annorlunda.

Var på BodyBalance idag. Det gick bra trots min enorma träningsvärk i ryggen. Riktigt skönt att sträcka ut lite här och var. Det var väl det som behövdes. Köpte ToppHälsa idag, fick en DVD med Blossom. Tänkte väl att jag skulle prova den nån dag i helgen. Är inte så duktig på att träna hemma (skaffade mig en pilates-DVD förut), men det kanske går bättre den här gången.

God natt alla.

Kommentarer
Postat av: sofia

exakt de där byxorna har jag också, supersköna :D ha en fin kväll :o)

2008-04-05 @ 19:33:26
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Johanna

Sköna som få! Väldigt nöjd med det inköpet! :)

2008-04-08 @ 08:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0