Måndag

Jaha, då var den händelserika veckan igång. Om inte allt för många timmar bär det av mot Ängelholm. Jag blir hämtad här hemma typ 5.10 i morgon bitti. Pappa ska ringa och väcka mig vid halv fem. Det var snällt. har inte packat än, men de är inte så mycket som ska med så det lär inte bli så jobbigt. har ju min vacka röda väska som jag fick i julklapp, men den kommer nog egentligen vara för stor nu, men den är lättsam att ha med så det får bli den.

Lämnade tillbaka en tröja jag beställt från HM idag, den passade inte alls. Sen for jag till Mella och vi satt med fallen fram till 16 då vi begav oss upp till Fristilen för att träna. En kompis till henne hängde på också, det var kul. Vi körde BodyStep. Jag hann vinka till Ebba. Jag stannade kvar och körde BodyBalance också, det var rätt ok. Bortsett från att jag kände att jag inte ätit så bra under dagen. Lite snurrig och knasig i magen. Kunde inte ta i allt jag ville. Då längtade man efter mat kan jag säga...

När jag sen kom hem stod sambon i köket och koka ihop en god rätt. Han lagade köttfärsbiffar med kryddig tomatsås och kroketter. Hur underbart gott som helst!

Nu är jag trött så jag ska nog ta och packa så man hinner få nån sömn.

God natt, vänner!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vad jobbigt med magen! Hoppas att den blev bättre efter lite mat. =) Och vilken god mat du verkade få! Värsta lyxen =)

2008-04-15 @ 16:42:48
URL: http://ebbastraningsblogg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jo, det är ju så när man äter för lite. Får planera bättre! Ja, maten var SUPERGOD!!

2008-04-23 @ 16:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0