Long time no see...

Ja, det har gått ett tag sen sist. Har hunnit vara både i skåne och uppland sen sist. Ängelholm var jättefint och läkarbesöket gick bra. Det kommer kanske lite bilder däifrån sen, när jag fått dem från svärmor. Sen var det upp till Jämtland, packa om lite och sen till skolan och ha seminarie. Det gick bra det med. Sen ner till mamma och pappa. Helgen var fullpackad med kompisar och släkt. Emelie och Mix på fredagen, och så kom Emma in på ett hörn för att Mix träffade henne på stan. Sen famlij på lördagen när lilla Amanda döptes. Sen Lisa en jättesnabbis på söndagen. Var på kalas för Clara också. Som btw ska få ett syskon i slutet av året. Spännande!! Som mix sa "Du kommer bli värsta supermostern" :) Indeed :P

I måndags var jag nog så stressad som jag någonsin varit. Jag hade ett seminarie att förbereda och inte en bok så långt ögat kunde nå. Tillslut, när jag gick till läraren för att förklara hur det låg till, så fick jag tag på den. Jag fick låna den av läraren. Tack tack. Tyckte dock att det gick helt ok med tanke på den lilla tid jag hade. Fick ett D - wohoo, inte lägsta betyget iaf :)

Idag sov jag lite längre, åt mycket gröt, kollade på program jag missat under veckan, fick min pulsklocka, cyklade till stan och tillbaka och nu sitter jag här. Ska snart hoppa in i duschen, Jocke och Carro kommer och äter här i kväll. Ska väl säkert spela nåt spel också... det blir kul!

Nä, som sagt. Duschen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0