Ledig vecka

Känns hur skönt som helst att ha en ledig vecka. Idag är det fixa-dag. Just nu tvättar jag, sen ska jag låna svärföräldrarnas bil och handla och om jag orkar tänkte jag städa lite.

Ska hinna träna idag också hade jag tänkt. Det ska hinnas med massor idag:)

I morgon är det en vecka tills jag fyller år!! :) Skoj skoj. I helgen ska jag hem till föräldrarna igen. Tänkte jag skulle hinna med att rida en sväng med Lisa också, hoppas på fint väder. Sen är det våryra på fredagen, men det är väl inte så kul längre. Var ju roligare när man var liten. Men det är ju alltid kul när det händer nåt i lilla Heby.

Nu ska jag läsa lite i min bok. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0