Kick

Om man tycker att det är skönt att ligga och sola tror jag det ger samma kick som att träna. Gick iväg och solade en kvart på eftermiddagen och nu känner jag mig upplyft och glad. Kan ha att göra med den lilla promenaden jag fick när jag gick dig och tillbaka, den friska luften jag inandades under tiden och den sköna stunden i solariet. Plus att jag är mätt och belåten :) Hehe.

Åt crabsticks nu till middag, inte enbart det utan pasta och grönsaker. Blev som en pastasallad typ. Crabsticks är så himla gott! Det är nog tur att man inte äter det så ofta. Då uppskattar jag det nog mer.


Det känns verkligen inte som att klockan är typ halv sju. Det är ju så ljust ute. Man får ingen riktig kvällsmys-känsla.. tar ett tag innan den infinner sig. Nu ska jag gå och duscha. Det är skönt!! blött, blött, blött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0