Dubbelt igår

Det blev dubbelpass igår igen. BodyStep och BodyBalance. Riktigt nice, men jag kände mig helt slu i kroppen hela kvällen sen.. Det skönaste på hela dagen var nog att duscha, för hur svettig blir man inte på ett BodyStep-pass... Mella var med, hoppas hon inte blev avskäckt, kanske man får en träningspolare lite oftare :)

Vi ska fortsätta med vårt grupparbete idag. Ska ta mig till biblioteken och kolla om några böcker är lediga så vi får lite mer kött på benen. I morgon bitti så gäller det! Sen är det över och då ska vi sätta igång med Hälso. och sjukvårdsrätt som ska avverkas den 17:e, sen ska jag till huvudstaden på dop! SKa bli underbart att se systrarna med familjer igen! Var sjuktä länge sen sist. Tror inte jag sett familjen Stockholm sen jul... eller har jag missat nån träff? Aja, det är iaf sjukt länge sen sist och mer än på tiden att vi ses igen! Sen bjuds det ju på smörgåstårta efter själva ceremonin, så  man kan ju verkligen inte klaga! :)

Nu får jag nöja mig med gröt. Men det går jättebra för jag är rätt hungrig! Ska göra ett nytt försök att sola idag, men idag tänker jag inte gå dit innan tio!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0