95:-

Jag tänkte ju åka hem till mamma och pappa i morgon. Skulle kolla sista-minuten-biljetter och beställa, men ser då att det inte finns några sista minuten. Börjar nästan gråta då jag inser att det kommer bli APDYRT då det är x2000-tåg. Kollar sista minuten idag för att kanske åka idag för att spara pengar. Funderar lite då det går tåg idag kl 10.54 och 17.07 för 212:-. Sen tänkte jag bara att jag skulle kolla vad en vanlig biljett skulle gå för i morgon. LYCKA!! Kl. 13.50 går ett x2000 som kostar endast 95:-. Jag slog till direkt! Jag har aldrig under de fem år jag och Patrik varit tillsammans åkt mellan Östesund och Uppsala så billigt! Sweet.

Snart ska jag bege mig ner mot staden. Tror jag ska stanna till i Torvalla centrum och sola, sen ska jag ner och göra stan lite, kanske svänga förbi gymmet och röra lite på mig. Sen på hemvägen ska jag till Willys och handla lite till middagen. Vi ska göra tonfisksallad. Känns lite somrigt av nån anledning. Synd bara att det inte är soligt! Det regnar ju iaf inte...(ta i trä). :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0