40-årskalas

For till Stugun igår eftermiddag för att vara lite hundvakt. Jocke med flickvän vad med också, lagade kenyagryta, spelade guitar hero och kollade lite på tv. Idag gick jag upp vid kvart över nio, åt gröt, gick ut och gick en sväng, plockade ur diskmaskinen sen gick jag upp och kollade på Scrubs. Då vaknade Patrik. Sen kollade vi på tv, masserade och killade på ryggen, kollade på film... sen ringde svärföräldrarna och berättade att de åkte från Hammarstrand. Så det var att kasta sig ner och skala potatis. Hade marinerat köttet under dagen. Det vankades grillat! Det var hur gott som helt. Kul att träffa Carro igen, var himla länge sen. Hon och pojkvännen får ta och komma över nån gång framöver.

I morgon vet jag inte vad som står på schemat. Är ledig hela nästa vecka så det finns inget att göra. Det enda jag ska göra är att beställa böcker till POP-kursen.

Var ju på Barn- HLR i fredags. Det var intressant. Så nu kan jag hjärt-lungräddning på all storlekar!

Nu vill jag hoppa i säng. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0