Söndag

Har varit lite flitig idag. Läst lite och sovit lite och kollat på tv lite:) En halvslapp söndag. I morgon tänkte jag åka på skolan och plugga. Tror det blir mer gjort då när inte nån tv, soffa eller dator stör mig.

Jag tror även att vi beger oss till Östersundsbostäder och tackar ja till lägenheten. Blir det inte mycket som ska fixas eller så, så ser det ut som att vi flyttar till helgen. Fan, vad jag längtar.

Patrik kom hem i dag. Han har varit med sin pappa på konsert i Stockholm. I morgon börjar han jobba. Kul, kul, kul.

Nu vill jag krypa ner i sängen och kolla på en film men min soon to be "real" sambo! :)

God natt mitt folk!

Kommentarer
Postat av: Mix

Wei! Flytt redan till helgen- VAD ROLIGT :D

2007-10-01 @ 12:45:43
URL: http://www.modette.se/mix/blogg
Postat av: Emelie

det va snabbt =)

2007-10-01 @ 15:53:46
URL: http://emelieerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0