Helg

Jaha, världens tråkigaste föreläsning idag. Gick innan den slutade. Hjälpte Mella att flytta in i lägenheten. Så glad för din skull! Hoppas du kommer trivas, det är jag övertygad om.

Svärmor pratade med bovärden idag. Alla badrum i området ska göras om lite senare framöver. Låter finemang. Och Patrik har fått lönebesked. Vi kommer tacka ja till lägenheten! Jag kan inte längta mer efter att få flytta dit. Tror vi kommer trivas där!

Annars då? Jo, helgen har jag avsatt för pluggning. Patrik är bortrest så jag kan riktigt koncentrera mig. Måste repetera allt och trycka in allt i huvudet. Vill verkligen göra bra ifrån mig på duggan vi har på torsdag. Hoppas då på att inte behöva råplugga allt det här igen sen inför tentan utan bara kolla igen det lite.

Nu ska jag hitta igen DVD-dosan som spårlöst försvann igår kväll när jag kolla på film. Tänkte fortsätta på filmen jag började med. Förhoppningsvis somnar jag rätt tidigt så jag kommer igång tidigt i morgon. Tänkte ändå ägna mig att sova ut i morgon. Var så himla länge sen sist så det vore skönt. Behöver samla lite pluggkrafter ;)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad kul :) När flyttar ni in då?

2007-09-30 @ 11:22:18
URL: http://emelieerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0