Fin

Lägenheten var helt underbar. Nytapetserat i alla rum utom badrummet. Alla tak var nymålade. Badrummet var under all kritik, men svärmor ska ringa bovärden i morgon. Han har bara telefontid på förmiddagen och då har jag föreläsning, så hon ställer upp. Tack. I övrigt så är det en asfin lägenhet med sjukt mysig läge. Lugnt område, egen altan, ingen insyn i vardagsrummet och sovrummet. Ja, i mitt huvud har vi redan flyttat! :) Ska väl bara höra i mogon vad som kan (ska) göras åt badrummet.

Småshoppade lite idag. Små tavlor, hängare och lite annat smått och gott. Så spännande. Jag har längtat efter det här så länge. Nu vill jag bara köpa en soffa som jag kärat ner mig i!

Hade ju tänkt att plugga idag om vi inte fått lägenhetserbjudande, men jag har ju hela helgen på mig:)

Nu ska jag kolla på film. God natt!

Kommentarer
Postat av: Mix

åh vad roligt :)

2007-09-28 @ 10:13:47
URL: http://www.modette.se/mix/blogg
Postat av: Emelie

hoppas det blir bra med badrummet :)

2007-09-28 @ 13:17:01
URL: http://emelieerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0