Andra dagen

Ja, idag har jag haft föreläsning nästan hela dagen. Var inställd på att vi slutade 17 och blev allt annat än sur när det visade sig att hon skulle bli klar innan 15:) Stina var i skolan idag. Jättekul att träffa henne, var väääldigt länge sen sist.

Vi har fått lägenhetserbjudande! Ja, det är sant. Ska ringa i morgon få se om vi kan få gå och kolla. Om det är nåt att bo i. Är iofs i Torvalla, inte den mest attraktiva stadsdelen. Men det är inom stadsbussarna. Då är jag nöjd. Slippa pendla. Flyttar vi dit kanjag faktiskt cykla hem när jag vill! Jippie.

Har hittat en soffa på Jysk jag vill ha. Går på 4200:- men jag vill så gärna ha den. Vore superkul med både lägenhet och en läcker soffa.

Patrik börjar jobba på måndag, så erbjudanet kom mer än lägligt. Nu gör jag iofs som sist. I mitt huvud har jag mer eller mindre redan flyttat in och jag har inte ens sett lägenheten. Hehe. Hoppas fonderna har mycket pengar eller att de inna hade bra smak och inredde fint. Trean vi kollade på i våras var ruskigt äcklig. Men den hade ingen gjort nåt åt sen huset byggdes (1986), men då var ju fonderna fulla med pengar.

Hehe, allt handlade om lägenheten. Men jag har längtat så efter att få eget så det får ni stå ut med. :)

Nu ska jag kurera min huvudvärk. Hajsvajs!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hoppas att lägenheten är fin och att ni får den :)

2007-09-26 @ 22:56:01
Postat av: Sofia

Så kul=)

2007-09-27 @ 00:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0