Söndagkväll

Alltså, det svåraste med att blogg tycker jag är att komma på en rubrik. Helst ska den nu vara lite rolig så man verkligen vill läsa inlägget. Men "Söndagkväll" hur roligt är det. Men det är ju det det är nu, så då fick den heta det.

Gjorde klart min uppgift till grupparbetet. Hoppas de blir nöjda med den. Det är inte så lätt att skriva om orsaker till en sjukdom utan att man listar dem. Jag provade att skriva det i löptext, men det blev bara uppradning av allt. Så det såg snyggare ut att lista dem.

Ska försöka hitta igen kabeln till kameran så jag kan ta lite bilder. Det blir liksom en roligare blogg då. Egentligen vill jag ha en ny, egen digitalkamera. Men det får bli sen, kostar ju en del. Men vill ju inte bara köpa vilken som helst bara för att ha en.

Längtar lite till i morgon. Hoppas vi blir klara med postern så man kan lägga den bakom sig. Sen är det bara undervisnignen på torsdag i veckan. Resten av tiden måste jag lägga på att repetera inför omtentan. Jag måste klara den. Anledningen till att jag tjatar så om den är att jag ska komma ihåg hur viktigt det är att jag klarar den. Usch, jag kommer bygga upp ett sånt press på mig själv att jag kommer vara skitnervös dagen innan. :)

Ska hitta på nåt pass i morgon så jag kan träna. Måste komma igång efter sjukdom och Heby-resa. Dansade i fredags. Det var skitkul, var ju så himla länge sen. Ska kolla upp hur mkt det kostar att dansa här i stan. Saknar det så himla mycket. I morrn är det inte så himla roliga pass, men den som vill vara fin får lida pin:) Helt jättetråkiga tror jag inte att de är, men med min inställning kan det säkert bli det. Nejdå, positiv inställning - då kommer man långt... ska tänka så innan jag ska skriva tentan.

Nej, nu måste jag sluta skriva, annars är det väl ingen som läser ... Sen så ska jag duscha också, eller kanske bada? Hmm, vi får se om jag orkar vänta på att fylla badkaret med vatten.

Säger god natt nu. Sov gott. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0