Söndag

Hade en sjukt onyttig lördag med pizza, choklad och läsk. Min mage protesterade ganska rejält sen på kvällen när jag skulle gå och lägga mig. Men idag mår jag finemang. Ska få lite vettigt gjort. Börjar med att installera iTunes så jag kan använda min iPod igen. Det var ett tag sen sist. Sen ska jag skriva iordning min del av grupparbetet till postern som vi ska sammanställa i morgon. Ska även börja skriva lite på min undervisning av buktappning som vi ska redovisa på torsdag. Sen är det bara den individuella uppgiften och sjävla posterredivsningen kvar på kursen. Och undertiden måste jag även plugga till omtentan som är den 21:a. Vill bara klara den så jag får gå på praktik i januari, det vore så jävla skönt.

Soffan kommer inte förrän i slutet på december eller i början av januari. Visst kan jag förstå att de inte kan rå för att det var så himla många som beställde just den soffan så de inte hinner tillverka dem i rätt takt. Men att Jysk här i stan i sjävla ringer till sina kunder och berättar att det blir mer försenat utan att man själv måste ringa och fråga hur det går med soffan. Jävligt dålig stil.

Ska boka tvättid också. Behöver nog två st rätt tätt inpå varann, rätt mycket tvätt nu :)

Nu ska jag göra nytta:) Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0