Nyklippt

I morse hade jag undervisningsövningen, som gick helt ok. Jag pratar ju så fort och var tyvärr lite ostrukturerad, men jag vet mina brister och fick godkänt ändå. Kändes bra.

Lunch och sen ner på stan. Det var clubdag på H&M och jag kände att jag skulle dra nytta av det. Blev två grejer, en top och en lång kofta. Jätteskön. Innan det så gick jag och klippte mig. Det finns ju sjukt många frisörer i den här stan så jag tänkte att nån måste ju ha tid. Hittade en lite mysig salong, men jag tror inte att jag kommer gå dit nån mer gång. Inte för att jag inte blev nöjd med klippningen, utan för att det kändes lite B när de inte hade en kassapparat, hade växeln i en plånbok och skrev kvitton för hand. Ett plus var att de hade studentrabatt. Tog lite, lite på längden men klippte upp rätt mycket. Känns skönt med lite liv i håret och faktiskt lite volym trots mitt tunna, platta hår.

Efter det att jag handlat på H&M blev jag helt sjukt trött. Måste ha varit lite spänd inför redovisningen i morse, trots att jag kände mig så lugn i morse. Fick så klart migrän men nu mår jag rätt ok. Ont i huvet, men mår inte illa i alla fall. Ska hoppa i säng snart. Tänkte träna i morgon så jag vill vara pigg och fräsch. Behöver diska också, så jag lär väl spara lite energi till det också.

Nej, som sagt, sängen. God natt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skönt att vara nyklippt, det skulle jag behöva också... Konstigt det där med disken, högen växer på tok för fort ;)

2007-11-30 @ 08:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0