Nydansad!

Ojojoj, vad jag har skakat loss. Sjukt roligt :) Tyvärr sista gången nu innan jul, men hon sa att det med alla sannolikhet skulle komma tillbaka efter jul. Hoppas hoppas.

Ja, nu är allt diskat, nya gardiner i köket, samt duk på bordet och brudkistan och två ljusstakar uppe. JULSTÄMNING!! Dock är det som du säger Emelie, diskhögen växer fort. Allt var borta, jag åt lunch, boom så är det disk igen. Inte mycket, men det är disk...

I kväll ska jag och patrik på bio. Vi ska se Saw IV. Faktiskt riktigt bra skräckfilmer. Till och med patrik betalar för att se på den. Då är den något annorlunda.

Dagens goda gärning:
hjälpte Mix en sväng med hennes hemtenta. Läste igenom den och tyckte till lite. Tyckte inte det var några fel på den, men lite saker jag undrade över. Man blir ju lite hemmablind när man sitter och skirver och skriver. Sjukt intressant ämne, så det var bara roligt. Säg till igen om du vill ha hjälp!

Har varit duktig och förberett maten lite. Skar upp korv och hackade lök tidigare idag. Det ligger i burkar i kylen. Nu är det bara att slänga ner allt i stekpannan så, poff poff, är det färdigt.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen. Vill inte lukta illa när vi går på bio. Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Mix

Tack gumman! Det var verkligen till stor hjälp! Hedda skulle också se Saw IV idag- sammanträffande...

2007-11-30 @ 20:40:25
URL: http://www.modette.se/mix/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0