Now it is over...

..and we won't forget. Hmm, kommer ni ihåg den? Nian i Heby, visst hade vi jävligt roligt ändå?

Men det är inget emot hur vi hade det på gymnasiet. Tror inte jag hade tråkigt en enda dag. Har ganska kul om dagarna nu också, men kommer aldrig glömma Kungsängsskolan och NV02b..eller Nv02a för den delen heller!
 
Kanske ska meddela att jag överlevde tentan igår, men är mer än inställd på en omtenta i december. Inget jag är ledsen eller sur över. Känns nästan bra att jag har lite mer tid på mig att få in allt i huvudet. Det är trots allt rätt viktigt att man kan detta, man har ju ändå ansvar över folks liv.

Sitter på skolan nu för vi har fortfarande inget internet. Och soffan har inte kommit heller.. längtar efter den så jag kan gå av! Nästa helg ska jag till mamma och pappa. Plan A var att åka den här helgen men Mell-Mell tänkte fara ner till en släkting så vi skulel åka tillsammans. Nu får vi se om hon ska med ner, men jag åker ändå. Ska en sväng på IKEA och sen kommer Sthlm:arna och trashar the place :P Ska bli kul att träffa alla på en gång. Få se om jag hinner med nån/nåra kompisar också.

Nej, nu ska jag nog dra mig neråt staden och kolla efter en mössa och nåt att äta ikväll. Jag vill ha julmust i alla fall :)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, vi hade kul... finns många roliga minnen därifrån. Vi måste försöka ta och träffas allihopa nån gång. skulle vara jättekul =)

2007-11-09 @ 18:49:59
URL: http://emelieerikssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0