Mätt

Sådär, nu har jag beställt glasögonen och paketerat ihop bågarna. Spännande men nya glasögon. Tror inte jag fixat mina glasögon på 5-6 år.

Mätt och belåten. Fick bli kyckling i ugn, med ris och en tomatsås. Riktigt gott faktiskt. Patrik är inne på sin tredje portion :) Så tydligen har jag lyckats...

Imorgon blir posterna klar. Känns sjukt bra. Sen är det bara redovisningen på torsdag. Lite smått nervös. Har aldrig riktigt gillat att prata inför klassen, speciellt inte själv. Men min lilla redovisningsgrupp är trevlig, så det ska nog gå bra. Ska bara förbereda mig lite mer och lägga upp hur jag ska ta det.

Satt ett tag på skolan och läste lite till omtentan. Till slut gäspade jag så mycket att jag packade ihop och gick ner på stan. Inhandlade lite julgardiner och jullöpare. Snart är det advent:)

Nu, TV. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0