Massage

Idag har jag varit på gymmet och fått massage. Snabbast 25 minuterna ever. Sjuuuukt skönt. Nästa gång tar jag nog 55 min:P

Imorrn är det redovisning. Då ska vi ha patientundervisningen. Ska bli lite skönt att få det gort. Postern är färdig så det är bara den individuella delen kvar Det har gått riktigt bra och riktigt fort.

Har kommit igång och kollat på Desperate Housewives, hade ett litet upphåll då vi inte hade nåt internet...

Hade tänkt gå och klippa mig hos nån av alla miljoner frisörer här (märks att det finns frisörutbildning här), men det blev inte av. Kanske på fredag eller nån gång nästa vecka. Måste boka tvättid igen. Berget växer.. inte kul. Samma med diskhögen. Det blir inte av trots man inte behöver boka tid...

Nu ska jag kolla på Roomservice. Kul med inredning. Go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0