Fredag

Fast vi hade som fredagsmys igår - vi åt pizza. Ingen orkade laga mat. Men i kväll ska det bli något hemlagat.

Jag köpte en jacka i söndags när jag var med Lisa på Gränby i Uppsala. När jag kom hem upptäckte jag att den var trasig i armhålan. Gick till Vero Moda här i stan och bytte mot en ny jacka. Hann inte mer än hem så fick jag se att även den här var trasig. Suck. Var dit igen igår och skulle byta till mig en ny jacka. Hon sa att jag fick lämna tillbaka den om jag ville eftersom den gått sönder två ggr, men jag tyckte ju om den så mycket så jag sa nej. Så jag fick en ny. Tredje gången gillt? Hoppas på det i alla fall.

Nu hoppas jag att jag kommit igång med träningen. Hade inte tränat på två veckor pga förkylning och hemåk till föräldrarna. Men i onsdags var det dags igen. Men oj vad jag inte orkade pusha mig själv. Vissa övningar tog jag verkligen i, men vissa hade jag ingen motivation till att verkligen ta i. Upptäckte nu att de kör dans i dag på gymmet. MÅSTE gå. Saknar dansen så sjukt mycket. Tror dock att jag måste smita tidigare från föreläsningen, men det gör inte så mycket.

Man skulle kunna tro att jag har haft feber i natt, för jag har drömt två helt sjuka drömmar. Men jag mådde varken dåligt i går eller nu idag på morgonen så det var nog "feberdrömmar" tagna ur luften. Det är rätt kul att vakna när man har drömt tokigt. Ligga och reflektera över hur jävla sjukt det kan bli. Jag tror jag skippar att förklara drömmarna, känns mer eller mindra omöjligt. Blir nog bara förvirrande.

Nu ska jag äta något. Ha en bra dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0