Fredag

Känns som att det inte spelar nån roll att det är helg. Det ska ju ändå pluggas hela dagarna.

Igår var vi på studiebesök på operation. Fick gå sent på eftermiddagen så ala patienter hade åkt hem. Sen fick vi gå patientens väg och efter det instrumentens väg. Rätt så intressant, men jag hade ont i huvet så jag var rätt trött och orkade inte engagera mig. Fick självklart en jävla migrän när jag kom hem. Idag är den jag som går på Apoteket och hämtar ut medicin. Sen ska jag nog försöka ta mig i kragen och ringa vårdcentralen så jag kanske kan få sprutor i stället. Är så le på att det inte händer nåt med andra mediciner. Och nässprayen jag har nu får jag bara ta en dos/attack även om det inte hjälper. Lite surt.

Ska träna kl 12 idag också. Är riktigt duktig på den fronten. Första veckan efter vi flyttat tränade jag tre ggr, veckan efter det blev det bara en gång. Men förra veckan blev det tre ggr igen, och hittills den här veckan blir det två (med idag). Tänkte att jag skulle gå på söndag också... Hoppas bara på att det håller i sig.

Nej, nu ska jag skriva ut gamla tentor! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0