En månad

Det är i princip bara en månad kvar till julafton. Vilket också innebär att det endast är en månad kvar till omtentan jag måste klara, annars blir det ingen praktik och så måste jag läsa om kursen. Inte kul.

Har inte hittat laddningskabeln till kameran än, därav inga bilder på placet. Men det känns heller inte kul att visa ett halvfärdigt hem. Jag vill ju visa fina bilder :)

Känns jättebra med grupparbetet. Det känns verkligen att det går framåt. Jag hoppas verkligen att vi har mkt gjort så den veckan avsedd för grupparbete mer eller mindre är tom så jag kan plugga. Bara vi håller i takten vi kommit upp i så tror jag att det inte kommer finnas mycket att göra den veckan, mer än att just plugga:) Hoppas på det i alla fall.

Nu ska jag leta efter Patriks bankdosa och sen ska jag läsa lite hade jag tänkt. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0